woensdag 30 november 2011

Daily December

Daily december is een scrapbook project dat al een aantal jaar loopt in december. Nu ben ik niet zo van het scrapbooken (foto's inplakken op een heel mooie manier) maar ik voel er wel iets voor om in december elke dag even tijd te nemen om het afgelopen jaar te laten bezinken en te dromen over de toekomst. Daarom wil ik mijn eigen Daily gaan doen met 31 prompts om over te journallen. Dit zijn ze: 1 - Waar begon 2011? 2 - Welke mensen heb je leren kennen? 3 - Wat heb je ontdekt? 4 - Wat vond je moeilijk? 5 - Wie was er belangrijk voor je? 6 - Wat wil je onthouden? 7 - Wat was je grootste aankoop? 8 - Waar was je bang voor? 9 - Welke vragen heb je gesteld? 10- Wie of wat heeft je het meest verbaasd? 11- Wat heb je geleerd? 12- Wanneer voel je je het meest op je gemak? 13- Waar ben je trots op? 14- Wat waren hoogtepunten? 15- Wat waren dieptepunten? 16- Waarvoor ben je dankbaar? 17- Wat heb je gevierd? 18- Welke boeken en/of films hebben indruk op je gemaakt? 19- Waar ben je geweest? 20- Waarom was je verdrietig? 21- Waar heb je plezier om gehad? 22- Wie of wat mis je? 23- Wat waren grote(re) veranderingen? 24- Hoe vier je de kerstdagen? 25- Wat wil je volgend jaar doen? 26- Welke mensen zijn belangrijk voor je? 27- Welk lied spreekt je aan? 28- Wat zijn je goede voornemens? 29- Zijn er dingen die je tegenwerken bij die voornemens en hoe kan je ze tegengaan? 30- Wat wil je overwinnen? 31- Waar (wat/hoe) wil je zijn op 1 januari 2013? Ik zal niet elke dag mijn pagina posten. Waarschijnlijk zal ik een aantal pagina's nooit posten, omdat sommige dingen niet geschikt zijn voor internet. Maar af en toe een update geven zal me wel lukken. Wil je meedoen? Gezellig, graag, leuk! Vertel me erover in de comments en laat een linkje achter waar ik je pagina's kan zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten